här kommer alla känslorna på en o samma gång

Då var det cirka en vecka sedan man gjorde ett besök här. Det känns som om jag har haft väldigt mycket att göra och därför har tiden och orken runnit ut. Höstskorna jag bloggade om sist är nu mina och lycklig är jag för det. I samband med dom fick jag även med mig två härliga koftor vilket jag behövde.

I helgen har jag partajat som en galning. Fredagen bjöd på fest i Halmstad och lördagen bjöd på födelsedagsfirande hos grannen med en massa vänner. Spårad helg, hihi. Och som om inte det var jobbigt nog så hade vi även säsongspremiär i innebandy på söndagen. Tungt men bra gick det iallafall.

Skolan har varit lite hektisk hittills. Men nu är det lugnt. Tisdagen bjöd på prov vilket även denne dag har gjort. Det gick förhoppningsvis lika bra som det kändes. Igår hade vi en jättemysig kväll, jag sarah & pilla hemma hos den sistnämda. Tacos, en del plugg, massa löjlande och filmmys.

Måste även nämna att vi frisörelever på johnbauer lyssnade på en jättebra föreläsning om självkänsla och mental träning bland ungdomar. Läskigt nog att ungefär allt stämde.

I veckan har även min lillebror slängt ur sig ännu en lite småkonstig kommentar.
Min syster har fått för sig att hennes knäveck är konstiga och hon bad mig därför att känna på dom.

"Nej Anna, jag hatar knäveck dom är så äckliga."
"Men Malin förfan, Henke kom och känn på mina knäveck då!!"
"Vad är knäveck?"

hihi plutten :*


nog att jag precis hade gråtit när denna bilden togs igår, hihi :')

Kommentarer
Postat av: louise johansson

åh, vart de den föreläsningen med han Igor, han som vart med i den 9a? :)

2009-10-01 @ 21:42:25
URL: http://louuisen.blogg.se/
Postat av: louise johansson

sv; aha, okey :)

detsamma! :)

2009-10-03 @ 16:20:26
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0