If I had you here, I'd clip your wings

Heej alla glada människor!

I  fredags åkte mitt lag på en roadtrip till Emmaljunga där vi spelade seriens andra match. Vinst med 5-0 så det firades med ett besök inom Donken på hemvägen och en av oss var även så himla duktiga då hon lyckades slänga sin plånbok tillsammans med matresterna, NÄMNER INGA NAMN! Kan ju även tillägga att Emmaljungaspelarna var så himla frustrerade de sista minutrarna att det slutade lite i kaos.

Jag och Olivia var inne som backpar med en av dessa frustrerade spelarna mellan oss. Helt random börjar hon att vråla och sorgligt nog kunde inte jag och Olivia hålla oss för skratt utan knäckte oss totalt på planen. Inte förrens mina skrattårar började att rinna insåg hon hur dumt det måste ha låtit för hon såg ut att skämmas lite, HAHA!

Lördagen bjöds på fyra uttröttande jobbtimmar och sedan blev det fest. Även denna helg i förslöv så det va skönt med tanke på stormen som hölls ute. Hehe. Jag hade iallafall megakul.

Från och med idag och tre veckor framöver har vi frisörtvåor praktik. Vi är fem "stackare" som inte lyckats få praktikplats men istället har vi fått lyckan att agera lärare för frisörettorna och ha kundpass, haha. Jag och Heni roade oss faktiskt rätt så bra idag. Så nu vet ni iallafall hur jag spenderar mina veckor innan lovet.

Och förresten så söker jag två-tre people som vill agera modell åt mig. Tror att det rör sig om folieslingor och långhårsuppsättning blandannat. Återkommer mer om det när jag är säker. Det är iallafall veckan efter lovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0