and if you wish it , wish it now

Tänkte bara nämna att jag hade en väldigt bra dag igår. Och i onsdags och i torsdags.
Mitt liv går bra, hehe.

Igår var jag lärlingarnas lärare och det gick ju rätt så bra och sedan spenderades eftermiddagen åt några i treans projektarbete. Jag och två killar agerade modeller åt dom och min frisyr blev samma som den jag visade i förra inlägget. Det var väldigt kul men också väldigt utmattande. Kvällen spenderades en del med Olivia och en större del med Tobbe. Det var en lugn, mysig och välbehövlig kväll.

Kan ju också nämna att jag fick träffa Sarah i onsdags. Såååå mysigt. Det var skönt att ha någon att prata av sig med.

Ikväll får jag se vad som händer. Jag är faktiskt liite mer taggad idag men vem vet, det kan ju bli en hemmakväll igen. Jag hade verkligen behövt vila upp mig med tanke på den lilla sömn jag fått i veckan och matchen vi har imorgon.

(en bild från igår, de riktiga bilderna kommer i veckan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0