Puss på fredagar

Igår var mysigt! Henni och p1 följde som sagt med mig hem. Poddie var också med oss och busade. Vi lagade god tacos och skrattade väldigt mycket. Henni tog tåget hem 20.37 och vi andra åkte vidare ner till freddes stuga och spelade spel o fulade oss. Myskväll. Mindre mysigt när vi skulle börja köra hem och det verkligen spöregnade ner. När pilla och jag äntligen kom hem var vi blöta ända in på huden. Min jacka, som förövrigt skulle tåla regn, började läcka in när vi närmade oss förslöv. Det var verkligen hemskt. Uschusch. Och jag saknade sarah hela kvällen. Lämnade pilla vid tåget 10.37 och fick även bevittna en krock på parkeringen vid tågstationen!

Aja. nu återstår en massa plugg för min del.. Väldigt tråkigt men det är sådant som behövs göras och imorgon kommer förhoppningsvis SARAH hit....


Kommentarer
Postat av: Sarah

jag kommer!

2009-05-09 @ 13:18:20
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0