Och såhär är det ibland med oss

Igår va en rätt så bra dag, slingorna på Matilda blev jättefina och uppsättningen gick bra. Sen följde Saharais med mig hem och vi skrattade och va glada för att vi fick vara med varandra. Sen körde vi runder på min moppe. Och vi såg Amar, och sen igen Amars pappa. Och sen skrattade vi mycket till och vid tio kom vi på att vi ville lana. Och då ringde vi fredde och frågade allting som behövdes för ett lyckat lan och vi lyckades nog kändes det som. Bortsett från att sarah började slumra till runt halv tre.......Men så kan det gå!

Och min pappa fyllde år igår och idag kom min syster hem från Rhodos.

Och nu ska jag sova och sen sova bort hela dagen.


Kommentarer
Postat av: sarah

Det var super mysigt och nästa lan får jag vara mer taggad på

2009-05-22 @ 16:49:06
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0