men vavava

Måndag morgon. Sliten efter denna långhelg som varit. Skulle mest helst av allt bara vilja lägga mig i min säng och sova. Men istället har jag nu naturkunskap och i eftermiddag väntar försäljning&service, jippi!


Jag var ju i Sennan på äventyr i lördags. P2 hade nämligen lite fest och det var sjuuuukt roligt! Det började med lite pizza hos henne tillsammans med sarah och P1 och sedan trillade folket in allt eftersom. Slutet blev väl lite grann konstigt, men det blir ju nästan alltid så. Den började iallafall bra, vilket är huvudsaken. Lätt att detta måste ske snart igen med er tjejer! :)


Sen har vi ju då valborg, som också blev sjukt lyckad! Vi var nere i freddes sommarstuga. Hur kul som helst att få träffa alla de som man nu inte träffar så mycket längre. Även denna kväll medbringade lite galenskaper, dock inom rimliga gränser.


Nu måste jag nog ägna mer uppmärksamhet åt lektionen.........och efter skolan bär det av till smålandsstenar, sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0