Toppendagar hittills!

Så slutade man skolan i torsdags. Min käre vän Sarah följde med mig hem och på kvällen vankades fest. Och jaa, just det. Släkten från stockholm kom ju ner torsdag natt också så när jag och sarah väl kom hem låg det lite folk i källaren.

Fredag och detta innebar student för många. Grattis till min kära storasyster! Väldigt trevligt att få träffa en del av släkten igen. Fredag kväll och det vankades fest igen. Kul kväll.

Lördag och det bar av till Åstorp tidigt för att kolla när lillebror spelade match. Sedan bar det av till väla. Måste ju visa stockholmarna något. Lördag kväll och återigen vankades fest. Denna gången firade vi Albins student och jag hade grymt roligt.

Söndag och jag sov mest.
Måndag och jag träffade Ikkis en runda.
Tisdag och jag har namnsdag.

Hittills har sommarlovet bjudit på toppendagar!


Så säg som det är
för den här gången krävs det mer
innan jag öppnar armarna, förlorar mig
och känslorna faller fritt på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig in i mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0