Hej igen min kära blogg!

Igår var jag på ett första besök i Helbls lägenhet. Mysig dag. Och idag unnade jag mig ett besök på väla som min plånbok faktiskt mådde bra av då jag knappt spenderaden några pengar alls. Jag har varit allmänt seg idag faktiskt och kvällen har tillbringats med film och mys med syster&mami.

Imorgon vankas midsommar och tillskillnad från tidigare år så är jag mer taggad och förväntansfull än någonsin över kommande helgen. Pga detta lär förmodligen helgen krascha rätt så rejält men man får ändå hoppas på det bästa.

Nu väntar sängen på mig eftersom det blir en tidig och lång dag imorgon. Det är mycket som ska fixas innan midsommarmiddagen som i år kommer att hållas hos Sabibi :)

God natt och glad midsommar på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0