6 juli

Så lördagkvällen spenderades med brännboll. Efter första omgången stod det lika faktiskt. Väldigt jämna lag. Så började vi på andra omgången som även den gick kanon fram tills att det var ungefär 5 minuter kvar då Pappa Borgcrantz tar i alldeles för mycket för att göra ett helvarv vilket resulterade i att hälsenan rök... Ajajaj! Så där gav vi upp och Pappa Borgcrantz fick bege sig in till akuten.

Igår jobbade jag mellan 11-15 och sedan taggade jag inför fest på kvällen. Allt började hos Laura som bidrog med förfest till madison eftersom hon fyller år idag. Toppenkul hos henne faktiskt. Madison blev ju kanske lite mindre lyckat eller? Men jaaaaaaja det var litta roligt iallafall!

Idag behöver jag vila för imorgon inkräktar smålandsstenarna... Jag funderar dock på att kolla på bio med någon villig men får se.

Och grattis på födelsedagen Sarah Axelsson och Laura Helbl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0