as if a good thing ever could make up for all the pain

så denna fredag har det inte hänt något vettigt. Jag var dock nere hos doktorn med mina konstiga ögon så det blir ögondroppar för mig två gånger om dagen nu. Dagens största underhållning har varit att samtala med becka! Tack för att du fick min kväll att bli mindre seg ^^,

En annan underhållning nu ikväll har faktiskt varit mami, papi och lillebror. Fy fasiken vad jag har skrattat emellanåt åt saker som nu på efterhand inte är så värst roliga faktiskt.. haha, stabilt.

Det är nog dags för mig att nanna kudden nu, är helt slut efter dagens segande.. Hoppas morgondagen medbringar något mer händelserikt ^^

Becka ft. Molls sommaren - 07

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså vi är sjukt bra på att uppdatera nu (: haha

2009-01-10 @ 00:42:31
URL: http://rebeckaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0