so you never know

Idag tänkte jag skriva om min lördag och även dagens planer och tankar.
Så min lördag började med att jag, henke och papi åkte in till ängelholm där papi släppte av oss på maxi. Vi köpte hårfärg, popcorn, en tidning o cider, för er som bryr er. Efter lite flum med henkis bar det av hem där vi direkt började med att färga hår. Så nu är min kära lillebror brunette. Mami o papi försvann upp till familjen borgcrantz runt fyra och jag gick upp dit runt nio. Det spelades "Absolut överens". Chokerande nog vann jag och matilda överlägset.

Nu ska jag snart in till M&M med familjen där vi ska käka och umgås, mysigt. Lite senare blir det kanske film med poddisen.  OCH IMORGON BÖRJAR SKOLAN! Det ska bli sjukt kul att träffa min älskade klass igen efter ca 3 veckors jullov iallafall.

Jag kan slutligen meddela att min och annas diet har börjat nu. Och vi satsar hårt och ska inte ge upp! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0