Kissemisse

Då har denna vecka nyss börjat och jag känner mig mer utmattad än någonsin. Helgen har bjudit på väldigt mycket skratt men jag har även haft mina utbrott då mitt rum fick ta alla konsekvenser. Jag har tömt mitt rum på nästan alla mina ägodelar, även de viktiga, och även deckorerat lite med rött naglack. Min kära dator fick även den ta lite stryk men tur nog kom den igång efter en stund.

I lördags hade Linnea sin 19årsfest med filmtema. Jag & Tobbe fick ett impulsivt uppdrag av Matilda att hjälpa till som DJ's.. Det slutade med att Tobbe blev grön och jag blev en kissemisse. Kan ju säga att det va väldigt underhållande när jag sedan skulle tvätta av Tobbe.. haha. Mitt badrum fick lida av en lättare översvämning då det blev lite minivattenkrig..

Nu har jag naturkunskap.. Varför har man det på en måndagmorgon?! Veckan kunde ju ha börjat lite mindre jobbig. Aja, vi håller iallafall på med ett arbete om valfritt energiområde. Dumt nog har jag valt Bränsleceller. Vad är det ens? Ska fortsätta jobba nu. Kanske får reda på det då förhoppningsvis. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0