Vad händer med världen?

Nu är jag nyvaken och har dessutom världens sexigaste frisyr också - som alltid då. Mormor håller på att göra mackor åt mig, med ägg o kaviar på..hö-hö, alla antecknar nu va?
Förövrigt kollar jag på tidernas sämsta barnprogram. Helt sjukt dåligt måste jag säga. Det handlar om en gris och en anka som ska mötas på flygplatsen för att flyga iväg tillsammans, så är det jättenärma att ankan missar det men det gör han inte och sen träffas dom och kramas jättemycket och gråter lite också. hahahahaha, jag dör. Vad är meningen med det lixom? Nej när jag var liten (yngre) så var barnprogrammen väldigt mycket bättre....

Nu ska jag ta på mig och sedan hjälpa mormor. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0