Fridaaaaaaaaaaaaaay

Så igår anlände jag till smålandsstenar runt fem och då hade inte S slutat på sin praktik än så F ställde glatt upp som barnvakt åt mig då hon mötte mig på stationen. Gick hem till henne, nördade oss lite och sedan kom S.

Åt, gjorde oss i ordning lite och gav oss sedan iväg då jag skulle bli presenterad för några av deras vänner. Kvällen blev mysig och rolig.

Mitt tåg till halmstad gick idag 12.43 och sedan från halmstad till båstad 15.04. Min kära syster hämtade upp mig i båstad och jag var hemma vid fyra - trött och sleden.

Jag kan ju förövrigt meddela att S har fått mig att bli en mafiawars-nörd nu. Hur fasiken ska det sluta?!?!?! Jaja, jag får väl ta en trip till smålandsstenar snart igen och läxa upp henne lite eller något.

Nu har jag precis käkat och ikväll ska jag bara ta det lugnt. + att jag måste upp och be mami måla mina naglar nu (h)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0