Oh, happy days

Igår tog jag en paus från bloggandet. Eller rättare sagt, jag hann inte blogga eftersom min dag för engångs skull var fullbokad.

Jag vaknade kvart i sex, gjorde mig iordning och begav mig sedan till bussen. Hade följe med mamma dit tillochmed. Samtalsämnet var om det fanns någon anledning till varför jag mår illa så mycket nuförtiden. Denna konversationen slutade med att mamma frågade mig om jag hade en bäbis i magen. "Nejtack mamma, jag är bara 16 år och jag tror jag klarar mig bra utan en bäbis i magen", blev då mitt svar.

Skoldagen avklarades med ett hyfsat bra resultat men jag tog ettåget hem för att illamåendet fortfarande spökar i min kropp. Detta glömdes dock bort när jag fick sällskap på bussen hem av några trevliga killar. Vi bestämde oss för att gå till våran gamla skolas öppethus som var senare på kvällen, för att återuppleva den gamla goda tiden. öhm...haha.

Kvällen blev iallafall mysig och trevlig. Jag fick träffa två av mina kära skallar och vi bestämde att vi ska ha en reunion snart :) När jag var hemma, runt nio, fick jag även reda på att jag kunde jobba hemifrån idag. Jag unnade mig sovmorgon och sedan tränade jag lite styrka. Så nu sitter jag här och funderar på vilka galenskaper denna torsdag kommer medbringa. Härligt.



Kommentarer
Postat av: louise

jag har fått mitt lov nu :} höhöh

2009-02-12 @ 21:20:25
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0