äntligen så är dagen förbi

Då lyckades jag ta mig igenom alla♥dag, med nöd&näppe vill säga. Jag tillbringade denna dagen alldeles själv, men hade dock ett nästan två timmar långt samtal med sarah och lite senare även ett 1h20min långt samtal med fredde - mysigt ju och det är vad vi kallar liv. Annars har jag bara dränkt mig i en massa filmer och tänkt på hur överskattad denna dagen är. Haha, gud vad jag klagar men så är det.

Idag däremot ska jag kanske pallra mig iväg med min familj till hbg(?) tror jag det va. Kolla lite i affärer och fika o sådant. Usch, orkar jag?


Kommentarer
Postat av: Sarisen

anti alla hjärtan dag ftw!





..fett söt bild vispis

2009-02-15 @ 19:01:34
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0