Sleep tight!

Nu är jag äntligen hemma efter en väldigt tröttsam dag. Hade, somsagt, en tidig morgon. Röntgen i ängelholm och sen begav mami o jag oss mot båstad där vi käkade god frukost på KnutJöns. Sedan gick jag till salongen där jag har min APU. Hade en hyfsat lugn morgon och lärde mest känna varandra lite. Sen blev det en lite mer intensivare dag - kul var det iallafall, fast när klockan började närma sig fyra då det var dags för mig att åka vidare till ängelholm kände man sig väldigt seg i kroppen. Väl framme i ängelholm mötte jag upp mami och sedan gick vi till Affes där vi var på en körskolekurs för att få intygande till övningskörande. Vääääldigt tråkig kurs...................Efter kursen fick jag besked från en av mina doktorer som sa att det nästan var helt säker att jag ska opereras i min handled..Kul att det kommer bli såhär på våren också då...Eller att det även förmodligen kommer ske över sommarlovet. ännu bättre ju. -.-

Aja, nu ska jag in i dushen och sen nanna och imorgon tar jag bussen till båstad halv tio - skönt med sovmorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0