så vi gillar det, eller?

Imorse välkomnade jag en massa huvudvärk + illamående. Det resulterade i att jag var hemma från skolan idag. Men jag har dock ägnat ett par timmar åt en massa pluggande. Det kanske inte blir en stressande vecka trots allt.. Bortsett från pluggandet har jag även tagit ett för varmt bad, och jag menar verkligen FÖR varmt. Kan man verkligen svettas när man badar? haha. Och sedan när jag skulle duscha började vattnet sega och hur schysst är det när man står med schamponerat hår, vavava? Jag fick helt enkelt göra det bästa av situationen och tillslut hade jag lyckats få ur all schampo ur håret. Bra jobb!

Och eftersom jag känner att jag har kämpat på som in i idag så ska jag unna mig några avsnitt av one tree hill nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0