pulkapulkapulka

Sarah lämnade precis mig efter att ha spenderat en sjukt mysig och rolig fredagkväll/natt här. Det hela började med att jag, syster och systers pojkvän hämtade henne i båstad runt fem. VI åkte hem för att äta väldans god mat, innan det fick jag även världens konstigaste kram av sarah, weard...Iallafall, efter att vi nördat oss framför teven ett tag började vi fixa oss lite. Sen gjorde vi en mindre matsäck för att ta med oss ut till baken där en massa pulkaåkning väntade. Väl ute hade klockan blivit ca kvart över åtta skulle jag tro. Efter en massa mys och skratt o så begav vi oss hemåt igen för att hamna framför teven igen. Efter, återigen, sjukt mycket skrattande hade klockan passerat ett och då bestämde vi oss för att gå ut en runda. Efter att ha promenerat i 20 minuter var vi hemma igen. Kollade på "Barnyard" och skrattade sjukt mycket. Heeelt efterbliven film...Gick och la oss i sängen vid halv fyra men somnade dock inte förrens strax innan halv fem. Snacka om att det tar hårt på krafterna när man sedan ska vakna fyra timmar senare.. usch!

just nu har vi även en liten flicka på besök, ska gå upp o hälsa på lilla Saga nu och sen ska jag lägga mig i soffan och kolla på en, förhoppningsvis, bra film :)



Kommentarer
Postat av: Emma

Söta bilder ^^

2009-02-22 @ 20:49:54
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0