já, man é på gång...

Idag var jag i halmstad med mami&papi. Vi kollade lite i affärer och efter ett tag fick jag och papi våra normala utbrott på mami. Då begav vi oss till en kinarestaurang och lunchade riktigt god mat. Efter det unnade vi oss även varsin glass på mackedonkan innan vi begav oss bort mot badhuset för att hämta upp henke och hans kompis. Dagens köp gjordes på Miragé som är en frisörgrossist - alltså himmelriket för mig. Inhandlade en skål, en pensel, en klippkappa, ett värmeskydd och en inpackning till priset av 424 kr. Som hittat ju! 

Kvällen har ägnats åt uppladdning inför morgondagen då jag äntligen får träffa sariiiiih. Myspys med cheesecrackers(?!), pulkaåkning och eventuell bowling. Jag lär nooooog inte klaga på min fredag, nej...Anyways, nu väntar sängen och mysiga drömmar på mig så får avsluta nu. Sleep tight! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0