Hejsan allihopa som bryr sig

Nu har jag äntligen blivit av med en lite efterhängsen kille som förövrigt älskar min blogg - just kiddin' baby.  Idag har jag haft, som vanligt, en dag med praktik i båstad. Runt sex kom mami förbi och hämtade upp mig. Sen hade jag ett långt givande samtal med Sarah - även här som vanligt och sen kom Errrrre förbi en runda, myssigt.

Imorgon ska jag bege mig upp till halmstad vid tre efter praktiken. Där ska jag förbi skolan för att hämta min APU-pärm och sedan beger jag mig till smålandsstenar - FINALLY! :*

Förövrigt har jag smakat Kellogs Special K Strawberry & dark chocolate idag - fysören vad gott det var :) fast kanske lite konstigt att äta till frukost, menmen, najzy va de.

Nu ska jag nanna, soooov gott :*


Kommentarer
Postat av: Sara Fellman

Håller med, de är supergott! Ha en bra fredag :)

2009-02-27 @ 12:04:39
URL: http://alwayspanic.blogg.se/
Postat av: eric

knasboll :*

2009-02-27 @ 15:41:39
Postat av: Emma

Håller med dig om att de nya Kellogs special K var goda :)!

2009-03-01 @ 16:30:43
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0