Flo rida - fever

Jag har kommit in i en slags period, närmare bestämt jag-älskar-florida-perioden. Det är något med hans musik som gör mig sprallig och glad men ändå inte. Ojdå...Detta fick mig säkert att framstå som världens konstigaste människa..Inte bra! Men vad som är bra är några av hans låtar som jag nu tänkte tipsa om och eftersom alla låtar är gjorda av självaste Flo rida skriver jag bara ut låtarnas namn ;)

Priceless (ft. Birdman)
All my life
Still missin
Roll (ft. Sean kingston)
Right round (ft. Kesha)


Min personliga favorit är Roll måste jag säga :)


Kommentarer
Postat av: Jonne " the yeah "

tack så mycket , skrivit själv :) <3

2009-02-08 @ 21:30:53
URL: http://louuisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0