Sammanfattning av mitt sommarlov

Den här sommaren har faktiskt lyckats bli en av de bästa. Mycket tid har gått åt mina underbara vänner men också åt mitt sommarjobb. I år har jag faktiskt lyckats hålla mig ifrån min omtalade "final destination", "årets olycka"  eller vad man nu vill kalla det. Mitt sommarlov har börjat med bra fester och slutat med bra fester. Det blev välkänt studentfirande för bla. min syster när vi slutade skolan och släkt från stockholm kom på besök. Det blev mysiga dagar tillsammans med dom medans jag spenderade mina nätter festandes på annat håll. Sedan vankades det midsommar med start hos sabina där jag fick turen att lära känna en ny underbar människa, nämligen aspen. Det blev en väldigt lyckad kväll som slutade hos gunnarsson med en massa andra vänner. Dagen efter väntade som vanligt förslövs karnivalen och senare; soundtrip. Även detta blev en rolig kväll. Sedan har jag och poddie haft en massa mysiga kvällar tillsammans som verkligen har behövts och jag kan omöjligt beskriva med ord hur mycket hon betyder för mig. Jag har även varit med och överraskat en vän som fyllde 18 år. Glimmingefestivalen fick, även i år, mig att bli taggad trots att det blev lite av en besvikelse men med rätt sällskap blev det ändå kul. Jag och några vänner hamnade även på villovägar i ängelholm, slutligen på klitter där vi ovanligt nog(?) spårade ur. Det vankades rixfm som blev en underbart rolig kväll. Denna kväll fick jag även besök av några från smålandsstenar. Kvällen började och slutade hos emil, främst i hans pool? haha. De få dagar som det har varit soligt har jag spenderat på stranden med mina älskade vänner med sol, bad och volleyboll. En kväll/natt har jag ägnat åt att fiska krabbor tillsammans med sam, adam och niklas. Och en annan kväll/natt lärde jag och sabina oss att man ska hålla hårt i sina pengar oavsett tillstånd. Jag har även firat asp och biffens födelsedag där båda kvällarna slutade askalas. Det har också blivit X antal tjuvbad i vejby och lika kul har vi haft varje gång. Sedan kom den kända sommarfesten i grevie. Bortsett från att jag fick för mig att bjuda alla på julbord blev kvällen sjukt rolig och jag måste bara säga att mina vänner är de bästa. Jag deltog även i sommarens enda strandfest (åtminstone för min och sabinas del) och det blev en sjuk kväll, på ett bra sätt då. Några dagar senare hamnade jag och sabina i hjärnarp(?) och mörker är läskigt! Slutligen hamnade alla vänner i freddes stuga och nu kommer ni bli förvånade, för även denna kväll var toppen!  Jag vill tacka alla som har gjort min sommar till den bästa och jag hade inte kunnat vara mer nöjd med den. Hoppas att övriga också har haft en bra sommar.


anna på studenten obviously


jag och asp hos sabina


midsommar hos sabina


poddielove


överraskfirande i halmstad


glimmingefestivalen


på äventyr på klitter


jag och emil på rix fm


strandmys


bild sen vi krabbade


jag och födelsedagsbarnet victor


ett av baden i vejby


gruppbild från grevies sommarfest


gruppbild från strandfesten


poddiesarna på äventyr


vi spelade bodybalance för fullt i stugan


gruppbild i freddes stuga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0