Igår var det ingen vanlig dag....

Igår fyllde min kära syster 19 år, dags o flytta snart så jag kan få ditt rum som garderob eller? Det var även lönedag och hur kan man låta bli att shoppa denna dag... Jag begränsade dock mina inköp; födelsedag till Anna, en tröja till min lillebror och en kofta+shorts till mig, duktigt tycker jag. Idag var det dock lite värre. Gjorde ett besök på Mirage i halmstad där vi som frisörelever kan köpa typ allt inom frisörområdet. För min del blev det en stor burk blekning+en färg (5,0), väteperoxid, slinghätta, slingnålar och värmeskydd - allt för ett pris på 1200 kr. Sen åkte jag hem och tvingade min syster att vara offer, och hon blev ju blond iallafall.....sorry sis! Nu väntar dushen och sedan min stora mysiga säng, underbart.

bild på mig, esther, viktor och mormor sen gårdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0