åååååh mitt liv leker

Jag är glad. Iallafall nästan hela tiden. Dessa ständigt påträngande tankar kan ibland lyckas med att ta sig igenom men det är inte ofta och därav är jag mest glad. En annan glad sak är att jag idag, äntligen(!), lyckades få en reklamation på min äckelmobil. Nästan exakt ett år sen jag köpte den och sedan dess har den varit inlämnad fem gånger och tillochmed blivit utbytt till en ny. Hoppas på en fin jävel nu. Sedan har jag även spenderat lite kvalitetstid med Oliviaaaaaaa, underbart. Och, okej förbered er på chock, jag har även pallrat mig iväg på säsongens första innebandyträning som även blev min första gång på 1½ år. Jag är stolt över att jag klarade mig så pass bra som jag gjorde. Jag har även hunnit umgås med poddie, mr.random och ben. Vi hade väl kul, eheeeehe. Och nu ska jag sova!


ÄLSKAR DIG PODDIE!



Kommentarer
Postat av: emma

palla trasiga mobiler >.<

2009-08-18 @ 13:55:59
URL: http://emmacb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0