och jag typ gillar denna jobbiga dag

Idag hade vi en väldigt rolig men tröttsam dag i skolan. Delvis för att jag tvunget skulle ha mina svarta 9cmklackskor med öppen tå även fast det stod frisörteknik på schemat vilket innebär att man står upp i ca 6 timmar, delvis för att jag helt enkelt var väldigt trött idag. Vi tillbringade förmiddagen åt att öva på att lägga folieslingor och eftermiddagen ägnades åt in- och utbakade flätor som man sedan skulle göra i en uppsättning och efter det rullade vi lite permanent. Det gick faktiskt sjukt bra idag känner jag! Dock gjorde de flesta bara en enklare frisyr då vi hade en liten tidspress och även brist på fantasi. Tänkte lägga upp lite bilder från dagen nu och sedan beger jag mig ut en promenad med Esther. :)




Kommentarer
Postat av: Sarah

du är knas

2009-04-15 @ 19:09:58
URL: http://attvarasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0