Sunnysunny

Idag har jag solat hela dagen och imorgon ska jag sola igen.
Kvällen spenderades med vänner, och det var härligt med lite reminders.

Och jag invigde även mina nyinköpta skor idag. Snacka om att jag fick blickar alltså. Men varför egentligen? Det var över 14 grader ute så förlåt mig för att jag vill utnyttja vädret in i det sista....

Påsklovet kommer ägnas så mycket åt mina vänner som det bara går. Jag har även planer på att ta tag i lite plugg för att inte hamna onödigt efter. Men den största delen kommer förmodligen gå åt till att sova då jag känner mig sjukt utmattad och skoltrött. 

Hoppas att man har hunnit bli ordentligt utvilad tills den 14 april då man ska återvända till skolan och även då min lillebror fyller år faktiskt.. Jag tror eller hoppas på att april ska bli en bra månad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0