snart hemma dådå

så vi var alltså dagismammor igår, jag och sarah, fram tills fyra ungefär. Mycket lek i trädgården iallafall och vi blev "uppätna" av de små ett antal gånger. Och sedan även lite slagna då det började sparkas hårda bollar mot oss. haha, men så kan det gå. Resterande eftermiddag/kväll spenderades hos Frida där vi bytte ägg och myste lite. Vi somnade nog lite efter ett och sov sedan som stockar.

Och självklart bestämde jag mig som hastigast för att ta 10.57 tåget härifrån. Men de går ju inget sådant idag eftersom det räknas som söndag, och hur moget är det nudå? Aja, jag får helt enkelt stanna här tills 12.41 eller något. Jag är iallafall hemma runt halv fyra....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0