Schoooooool is back on track...

Min måndag kväll slutade med att jag och Sabina drog iväg på lite äventyr och slutligen hamnade hemma hos mig där vi kollade på "I am Sam". Tyvärr var vi nog lite ofockuserade för att kolla på en sådan seriös film så ikväll ska vi fortsätta kolla på den tror jag.

Igår konstaterade vi även att jag är så sjukligt smart...Jag laddade ner filmen "Australia" för några veckor sedan. Jag kollade på den och tyckte att den var jättebra och spännande tills den helt plötsligt slutade. Helt upprörd över att jag missade det viktigaste i hela filmen, det underbara slutet som så många pratat om. Min slutsats blev att det var meningen att den skulle sluta några minuter innan slutet bara för att lixom.  Men igår visade det sig att Sabina hade sett hela filmen trots att hon faktiskt hade snott min nedladdning av den. Smarta jag hade bara kollat på cd1 och därmed missat ungefär en timme av filmen! Tack för min underbara hjärna mina kära föräldrar....

Iallafall sitter jag i skolan nu och har en väldigt seriös lektion; materialkunskap. Jag är trött och vill helst av allt bara hem och dra ut o springa en sväng för att sedan kunna slappa med gott samvete...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0