vad är vänskap för er?

jag skulle vilja ställa ett par nästan självklara frågar nu till mina läsare och hoppas
på att de flesta svarar, och svarar ärligt.

1.Hur tycker ni att en vän bör bete sig?
2.Hur tycker ni att en bästa vän bör bete sig?
är det någon skillnad?

3.efter ett ordentligt stort svek och hyfsat  mycket skitsnack bakom
ens rygg, bör man ta tillbaks sin vän snabbt ller bör man få henne/honom
 att inse hur mycket allt har förstörts pga dom?

4.har ni någon gång själva blivit utsatta för ett stort svek?
5.isåfall hur har det påverkat eran vänskap?


6.och sist men dock inte minst, har ni något stöttandetips
till hur man ska ta sig igenom en sån här situation?

tacksam för svar, måste få se det ur andras synvinklar

Kommentarer
Postat av: L.

Svar: Men gud, stackare. Krya på dej!



1. Snäll, rolig, omtänksam

2. Likadant, men kanske sneppet bättre

3. Man ska få han/henne att inse hur illa dom har behandlat en.

4. Japp.

5. Vi var bästisar, sen blev jag för "töntig" för henne (för att jag inte rökte och drack)

6. Hur jobbigt det än är så tkr jag att man ska skita i den personen. men man kan ge den EN andra chans.

2008-09-15 @ 21:31:38
URL: http://musicchoise.blogg.se/
Postat av: louise

oh, herregud, detta fick mej till att tänka till, malin :o



tyvärr venne jag vad jag ska svara, men jag hoppas verkligen att allting blir bättre för din del. :*

2008-09-29 @ 21:44:53
URL: http://louisejohaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0