Underbara kväll

Okey, gårdagen då alltså.

Sarah följde alltså med mig hem, och så klippte hon mig o lite så.
Sen gick vi ut en runda och runt sex så ringde Emma och sa att dom svängde
in till båstad, dock fick dom vänta tills vår buss, som skulle gå 18.30, var framme
18.55. Hade en väldans underhållande bussresa. eller så hade vi inte det... haha.

Iallafall, vi mötte upp Emma och Angelika vid Abbes och käkade mat där dårå och
sen gick vi till fotbollsplanen och kollade Båstad - Förslöv/Grevie. Gick inte så bra för
oss då.. Tog sen 20.10 bussen hem och även Emil följde med och sen vid halv tio
mötte vi upp Bertil vid bussen! :D
Det blev en rätt underhållande kväll då. Sen körde Chrille upp Bertil o Emil till bussen
som gick 01.30 och sen åkte vi in till ängelholm en snabb runda till statoil 24/7 öppet
för att Chrille skulle ha snus, och sen kom vi då hem alltså. Och sen kom annat trevligt
folk o hälsade på en snabb runda.. eller jaa.. typ.


Idag ska jag ta det lugnt.. Sarah somnade 03.00 och Angelika 04.30 och sen jag o
Emma då 07.00. eeeeh pallar vi ens..
Sen vaknade jag då tio idag så behöver ta det lugnt. Somnade dock ett tag igen men
är ändå sleden..
Ska förmodligen vara social ikväll, trevligttrevligt ^^


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0