tradesöndag

Pluggade lite matte innan idag. Väldigt duktigt av mig tycker jag..
Men det var skönt att få lite gjort..
Sedan somnade jag runt halv fyra och vaknade igen vid halv sex
det var megavälbehövligt!

Imorgon får jag sovmorgon eftersom jag ska på läkarbesök i HBG.
Halv tio ska vi vara där och åker hemifrån tio i nio. skönt!!
Sen blir det ingen skola för mig.. tågen gick för sent och det blev därför
inte lönt, men det är synd faktiskt. såg framemot skolan imorgon ju...
Istället blir det till att åka till väla en runda med Mamsen och sedan hem
och plugga matte, värsta läget där ju..
Även min måndag blir välbehövlig :)

Ska nu kolla på Ps. I love you med mamsen..
Bloggar senare maaaaybe



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0