Sömn (y)

har nyss vaknat efter att ha sovit en sväng, det är värst vad jag
sover nuförtiden. men dagarna tröttar ut en totalt.. så sömn behövs.

ligger och kollar lite på Grey's anatomy och tar det lugnt. funderar
dock på att dra ut en runda och kanske träffa någon rolig människa :)

idag var min käre klass på Miragé som är en frisörgrossist i halmstad.
har redan varit där så det gjorde mig ingeting att jag missade det,
det kommer fler tillfällen då vi går dit :)

Dagens pluggande ska la snart utföras om jag inte väntar med det tills
imorgon. får se hur jag gör. 

jaja, nu ska jag nog gå upp och kolla läget, verkar dock som om ingen
är hemma... undrar vad la familia har tagit vägen dåå..


<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0