skoldagen

jag vaknade 04.11 i morse och trodde klockan var 06.00, hade drömt att min klocka ringt
och sen tänkte jag typ, guudvad skönt ,två timmars sömn till, men jaha.
sen vaknade jag 04.14 igen och var heelt övertygad om att det faktiskt var dags att gå upp
och kollar då på klockan men nej den är fortfarande inte 06.00 så tillslut så somnar jag om.
dock var det skönt att veta att det inte var två timmar kvar förrens man skulle vakna. men
när klockan väl blev 06.00 kände jag mig fortfarande helt slut.

väckte mamsen 06.40 så körde hon mig upp till bussen (Y)
sedan sov jag både på bussen och på tåget eftersom Adele åkte upp till stockholm igårkväll.
skönt som sören va det iallafall att snappa åt sig lite extra sömn.

Datorkunskapen gick åt att skriva min engelskapresentation som var första inlämningen men
som tydligen hade raderats från både min och min lärares dator. så fick börja om från noll då alltså.
inte så kul ,men det gick och jag fick det inlämnat så det löste sig.

har varit på jakt efter min hantverkshistora-lärare hela dagen eftersom mitt frisöryrkets historia arbete
ska lämnas in men har dock inte lyckats hitta henne..

nu är det då dags för engelska och sen möter mam upp mig på skolan.

bloggar av mig senare


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0