Sjuksjuksjuk..

Såå.. Idag vaknade jag 05.35 och kunde verkligen inte sova mer. Hade fruktansvärt ont i halsen och i öronen :/
Var ändå tvungen att åka in till hbg där jag skulle på röntgen som uppföljning efter olyckan. Där skulle vi vara 08.30.
Var klara där runt 10.00 och då åkte vi upp till M&M och käkade birkabröd. Åkte hem därifrån vid halv elva och sen var det ner till vårdcentralen 11.30.

Där fick jag reda på att jag har halsfluss ev. körtelfeber, hostasomini, näst intill öroninflamation, förkylning och feber...
Inte sådär roligt nej, eftersom jag tycker om att gå till skolan så fruktansvärt mycket!

Och kul nu när alla ska börja klippa imorgon!! :/ Dock hade jag nog inte orkat gå till skolan ändå, för känner mig så otroligt sjuklig lixom.. Får hoppas att jag blir frisk till helgen och kan gå till skolan åtmistone på fredag eftersom helgens planer var att umgås med Emma. <3

Nu ska jag fortsätta spotta i min skål (kan ju inte svälja) och kolla på Desperate Housewifes..


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0