sensensent!

okey, kom hem lite senare än tänkt eftersom jag nyss kom hem..

dagen har varit suverän! förmiddagen tillbringades till klippning
och eftermiddagen till inpackning på varandra (y)

sedan cyklade jag o Sarah till TK och tränade där. Sarah stack dock
17.05 och jag stack 18.05. så himla skönt det var att komma igång igen!!

sedan hämtade mamma mig vid stationen i båstad 19.22 då tåget var framme
och då åkte vi till Ica Spara och köpte picknick och sedan vidare till idrottshallen
där Sis skulle spela innebandy, dock träningsmatch, mot hjärnarp. blev förlust
men det tar ni igen sen i seriespelen (y)

träffade cecilia och amelie i hallen som också var o kollade, kulkul!
och nu måste tyvärr mollan gå och lägga sig, hur sent som helst nu ju!!!


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0