ögoooonproblem och mys med emma

i morse kändes det hyfsat bättre i örat, SKÖNSKÖNT!
dock har jag börjat få ont i mitt högeröga nu istället.. att man pallar utsätta någon för så mycket problem under samma perioid :(

iallafall så tog jag 11.30 bussen in till ängelholm och mötte Emma vid stationen,
vi gick sen till graffiti och käkade där och jag har kommit fram till att jag är väääääldigt social nu
eftersom jag inte varit det sen i måndags ju ;/

sen tog vi bussen hem och nu har vi precis kollat på HSM2 och jag halvsov mig igenom hela filmen..
har också blivit ännu mer megaförkyld och jag pallar inte det ju!!!!

menmen, ikväll ska vi umgås och vara väldigt sociala, iallafall jag om jag orkar vill säga ^^,
bloggar av mig senare kanske :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0