Nyvaken och med planer

Då har man nyss vaknat nu. Ser sådär lagom trött ut, med håret stående åt alla möjliga håll och lite småpåsar under ögonen. Så kan det vara ibland ^^
Nu ska jag först kolla klart på "Walk the line" som jag inte hann göra igår, och sedan ska jag städa upp lite på mitt rum. Efter det ska jag försöka pallra mig upp till att gå hålerundan, tror dock inte att det blir så men drömma går ju. Min eftermiddag blir som den blir, har alltså inga direkta planer för den, men det blir säkert bra. På kvällen däremot, ska jag umgås med Matilda och vi ska då till V-K som det ser ut nu iallafall, skäms nästan lite över att säga det ,haha ^^,
Där ska vi då, förhoppningsvis, träffa lite trevligt folk, men får se hur det blir med det ja.
Så min kväll blir säkert trevlig, nu måste jag bara få något att hända i mitt liv under eftermiddagen också :)


Måste bara lägga till att jag även fick träffa min braiga  vän Bertil (Tobias) igår vilket var väldans trevligt. :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0