hej, jag blev totalt sentimental på bussen, eller?

Nu har jag precis kommit hem från skolan. Började som sagt 12.15 idag men var vid skolan redan 11.15. Tur som jag hade var även Tine där och inom kort kom också Therese dit. Och självklart var hon på att följa med mig till matsalen för att kränga lite gottgott. Det var kocken överraskar idag. Och det överraskades med pizza ;p  Jag och Therese konstaterade att varje gång det är kocken överraskar så är det fedemat = extremhård träning veckan därpå. Haha.
Engelskafilmen var mysig. Vi såg på "Sliding Doors" och jag tycker då att den är sevärd. Sedan hade jag turen att hinna med 15.04tåget hem. Det var dock försenat med typ tio minuter så det var ju lite jobbigt. Hann precis med en buss från ängelholm o hem, så det var tur iallafall.

Under min bussresa hem lyssnade jag på musik, as always. Blev dock väldigt tillbakatänkande och snäppet till sentimental då "Strand tylösand"-låten kom. Började tänka på så många minnen jag har med den låten. Så himla många sommarminnen som man helst bara skulle vilja återuppleva, eller åtminstone ha turen att få uppleva ens hälften så härliga stunder jämfört med då. För varje gång den låten spelades kände man verkligen hur spralliga alla blev och att man verkligen uppskattade just den stunden som vi var i för tillfället. Det är tur att minnena alltid finns kvar, för det är sånna minnen man behöver när man är nere. :)
Jag började även tänka på hur sjukt roligt mitt liv har varit hittills och hur himla roligt jag har haft både på helger och lov. Alla galna stunder jag har upplevt med framförallt Rebecka, som har varit min andra halva, och även alla andra vänner. Jag ångrar verkligen inte mycket av det gångna, utan det mesta har varit perfekt för min del.


Ikväll blire så att alla ska till madison utom då jag och Matilda. Behöver henne då, och vet att hon känner samma, hehe ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0