dagen

Skoldagen har bestått av väldigt mycket övertrötthet idag, vilket har gjort tiden helt okey. Det har faktiskt gått rätt fort ändå. vi har dock inte slutat än utan slutar 15.15 och då bär de av för mig till TK. Ska gymma i ca 2½ timme idag. Och tyvärr blir det nog själv eftersom  tha gangstagang inte kunde idag. Men ibland är det skönt att träna själv, så jag överlever förhoppningsvis :)

Jag tar 19.04-tåget hem och mamma hämtar mig då vid stationen. Är därför hemma runt åtta skulle jag tro. Då ska jag endast käka, packa upp mina saker, lägga fram kläder till morgondagen och gå och lägga mig. Hoppas jag kommer i säng i tid för en gångs skull!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0