Dageeensdag

haha igår förväntades jag ligga o sova som en stock runt halv tio, gick dock inte som planerat.

- fastnade ett bra tag i duschen
- flippade med chrille
- hittade inga kläder till idag
- blev tvungen att plåga mig själv med hostmedecin ett antal gånger innan jag kunde somna
- fick även se chrille plågas, eller rättare sagt njuta av hostmedecinen, HAN GILLAR DE!

och efter allt de häääär så somnade jag, vilket var typ sent för mig!
var trots det duktig nog att vakna 05.55, ta på mig, käka en macka och
börja gå till bussen 06.32 och satt på bussen 06.45.
Framme vid båstads busstation gick jag SAKTA upp mot tågstationen och precis som alltid
kom Adele i uppförsbacken och jag fick åka med henne upp, och precis som alltid är det en
lika stor lättnad när man är uppe och inser att man sluppit den backen.

Skoldagen blev dock mysig, hade endast en lektion idag och slutade alltså 11.15. Bild&Form
var helt okey och kändes därför som typ en timme istället för tre timmar. Kanske var det delvis
för att jag dricker konstig hostmedecin... Hemma somnar man på direkten varje gång man tar
den, men i skolan måste man ju vara vaken vilket leder till total övertrötthet = flummig som sören.

Sedan åkte nästan alla mina kära klasskompisar hem och då fick jag o Bibbi ge oss ut på äventyr
eftersom mitt tåg inte gick förrens 13.04 och hon skulle slinga sitt hår 12.15.
Först begav vi oss till våningen under frisör där jag skulle skaffa mig ett skåp, detta gick alldeles utmärkt!
Sedan begav vi oss till matsalen för att Bibbi ville käka och där satt  vi med ett helt gäng från klassen som
det visade sig också hade stannat kvar för att käka. Sedan fortsatte vi till vår käre godisbutik och köpte mitt
efterlängtade godis och sedan gick vi en runda på stan, har skönt nog hittat årets höststövlar!
Bild kommer upp när dom är köpta o mina :)

Sedan var det bara för Bibbi att sätta sig i frisörstolen och slingor var på G. Dock var jag tvungen att börja
gå mot tåget då så inget resultat sågs av mig, hoppas det blev bra iallafall!

Nu ska jag nog sova lite IGEN,har precis vaknat efter två timmarssömn men som sagt, hostmedecinen
gör en totalutmattad!


<3

Kommentarer
Postat av: L.

Usch, tycker verkligen synd om dej som måste ta hostmedecin :o

Är du förkyld?

2008-09-15 @ 19:33:50
URL: http://musicchoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0