3/9

Nu har jag hunnit komma hem från skolan, äta och ta det lite lugnt.
Dock var jag inte hemma förräns typ en halvtimme senare än vanligt eftersom de håller på med vägarbete i båstad.

Skoldagen var som vanligt rolig. Brjade med att samlas i en av teorisalerna och sedan gick vi till träningskompaniet tillsammans eftersom vi får gymkort där för 150kr/år. Soft som in i bomben + att de var en snygging som låg o pumpa där ;D
Sedan gick vi några stycken till Mirage och kollade på massa frisörprodukter, huur underbart som helst! Fatta hur mycket man längtar tills vi får börja klippa o så vilket förmodligen blir nästa vecka :D:D

Efter lunch hade vi frisörteknik igen och då skulle vi tvätta håret på skallen som vi fick tredje dagen och sedan lära oss göra frisörbenor o liknande. Men blev lite för ivrig och klippte även min docka då ^^ Men de var soft, haha.

Om ungefär en timme ska jag upp och möta emil vid bussen , fett naais o träffa honom igen :)

bloggar kanske senare

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0