18/9

Okey ,here it comes..

vaknade 06.00 och klädde på mig, sminkade mig ytterst lite och käkade en macka.
sedan fick jag skjuss till bussen och sedan blev det upp till tågstationen där jag
mötte upp Adele.
Dock var det ingen Sarah som väntade på mig i halmstad, hon hade tydligen sovsjukan.

gick till skolan själv och där hade vi matte på förmiddagen, jobbade ganska flitigt faktiskt
och sedan blev det klart lite avbrott emellanåt. Sedan var det lunch och där somnade jag typ
vid bordet och sedan resterande del av rasten sov jag i soffan , så jädrans skönt!!
vet inte hur många gånger några av mina kära klasskamrater har kommenterat hur sjuk jag
ser ut... uschusch!
Sedan slumrade jag även till emellanåt på svenskan men under svenskagenomgången var
jag dock tvungen att skriva ett arbete om frisöryrkets historia som ska vara inlämnat imorgon som
jag inte ens börjat på. Hann bara skriva en sida men  det är bättre än inget alls.

Sen hann jag med 15.04 tåget in till båstad där mamma hämtade mig.
var hemma 15.45 , somnade 16.00 och vaknade 19.10. SKÖÖÖNT
fast nu har jag dock lite bråttom med mitt arbete , men det löser sig ^^

försovning imorgon? ;P
¨
+ att jag fick MVG på min svenska referatuppsats och VG på matteprovet :D
happiness


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0