16/9

idag behövde inte jag vakna förrens 06.45 , fattar ni vilken underbar känsla det var eller?!
fick nämligen skjuss till tågstationen av mamsen som ändå skulle till båstad.
helt superhärligt var de!

dagen började alltså bra och fortsatte även bra. som vanligt hade jag och Adele
en underhållande diskussion på tåget och väl framme i halmstad väntade som vanligt
Sarah på mig. Sedan bar det av till skolan, kom dock någon minut försent, aldrig kul..
hade frisörteknik hela förmiddagen , wihoooo :D där skulle vi göra hårinpackning och
föna volym på våra respektive skallar ;p

dock var eftermiddagen dryg som bara den.. hade materialkunskap men eftersom
vår vanliga lärare i det ämnet är sjukskriven fick vi ha Yvonne istället och hade därför
bara repetition typ, vilket inte var särskilt underhållande, mest dryyyyyygt ju...
Det enda positiva var att vi fick sluta redan tio i två. Pallade dock inte stressa  till 14.04-tåget
utan umgicks lite with mah gangstagang och sedan tog jag 15.04-tåget istället in till
ängelholm där jag mötte upp rebecka.

rebecka, jag finns alltid här för dig! alltid o lite längre<3

imorgon blir det frisörteknik hela dagen, så det kan ju inte bli bättre!
på förmiddagen ska vi klippa och på eftermiddagen ska vi göra hårinpackning+massage
på varandra, ;P


<3

Kommentarer
Postat av: L.

Svar: det var så lite ;D



Går du hantverksprogrammet, eller går du typ i frisör skola? Om jag har fattat det rätt så vill du bli frisör? :p

2008-09-16 @ 19:14:53
URL: http://musicchoise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0