dagar o planer :)

jag tycker jag börjar bli lite seg på bloggfronten här faktiskt.. det  håller inte ju!

iallafall, min måndag och min tisdag (hittills) har varit väldigt bra. lektionerna har varit soft fast tyvärr flummade jag och Angie liite väl mycket idag på bild&form och fick vår första lilla utskällning, men det var värt de :)  jag har dock varit enormt trött o seg båda dagarna. och jag kan ju lungt säga att det ska bli väldigt skönt med höstlov! men man hade ju lätt föredragit sommarlovet igen, he-he, men ja, höstlov är ju bättre än inget lov alls iallafall! (y) ungefär såhär kommer mitt höstlov se ut :

24/10 - stanna kvar i halmstad hos Angie tillsammans med Sarah eller umgås med trevligt folk här hemma
25/10 - upp till halmstad tidigt för att åka hem till Angie där det senare på kvällen blir födelsedagsfirande eftersom Angie fyller år på måndag
26/10 - åka hem till förslöv, och sen inget bestämt
27/10 - inget bestämt
28/10 - halmstad upp till Angie
29/10 - Halmstad med Angie ev. att jag åker hem senare under dagen
30/10 - inget bestämt
31/19 - hoppas på madison
1/11 - inget bestämt

Hur ser erat höstlov ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0