Disneylovers elle?

Är nyss hemkommen från Matilda nu. Vi hade väldigt trevligt och kollade på "Lady o Luffsen", så mysig den filmen är. Vi fick dock en stor besvikelse... Vi har alltid förknippat filmen till julen mest därför att i scenen där dom precis har käkat och gör tassavtryck i snön ger en julkänsla. men neeejnej, så var det verkligen inte för det visade sig vara cement som hundarna stampar i.. kul att det förstörde hela "Lady o Luffsen"- känslan..men jaa, så kan det gå ibland, men vad ska man nu förknippa filmen till lixom..?
Jag och M kom även fram till att det ända vi gör är att kolla på teknade filmer. sist kollade vi lixom på Aristo Cats (eller hur det nu stavas) . Men någon måste bli disneydrabbad och tydligen är jag och M typ de som blivit mest drabbade.. men det gillar vi! jag förstår mig verkligen inte på folk som inte gillar teknade filmer, dom är ju så mysiga :*

förövrigt sitter jag och har en väldigt givande konversation över msn med min lillebror..eller givande och givande, den går mest ut på att säga så många elaka ord till varandra som möjligt även fast inga av orden passar ett enda dugg in på varandra.. Syskonkärlek helt enkelt  ^^,



you know you love me :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0