Prinsen av egypten?

Jag berättar detta med stor sorg i hjärtat. Sarah har aldrig sett "Prinsen av egpypten"! denna förskräckliga upptäckt gjordes idag när jag tränade tillsammans med henne. vi hade en diskussion som egentligen handlade om städning men, som vanligt, kryddades det och det slutades med misshandel(?), vilket fick mig att tänka på "prinsen av egypten" då.. och Sarah sa då något i stil med "vad/vem är det ?". jag trodde dock att hon skämtade med mig men tydligen inte nej. haha. så imorgon ska jag ta med mig denne käre film så Sarah får chansen att äntligen se den!

för övrigt gick träning... som den gick helt enkelt. vi var lite ofokuserade i mitten av den då vi stod på varsin balans"boll", drog i sånna träningsgummiband och hade arga leken samtidigt. haha verkligen stabilt där ja!

faktiskt har hela skoldagen varit helt okey. på förmiddagen hade vi vårat första kundpass då vi gjorde inpackningar på respektive kund. det gick super. och på eftermiddagen var vi och hälsade på hotell-restaurang som hade lagat god mat åt oss. och vi slutade redan typ två, så det var ju skönt o så.

imorgon ska jag göra matteprov(!). hoppas på det bästa.

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0