Fjortisdrabbad?!

Min gårdag blev väldigt trevlig, dock spontan, men de gillar vi, haha. Jag och Angie fick oss även en riktig funderare angående om vad en fjortis verkligen är. Alla har olika definationer men kan någon egentligen förklara precis hur en fjortis ser ut eller beteer sig? Jaa, iallafall blev jag och A kallade för fjortisar utav en liten suring bara för att vi skrattade lite(!) när vi gick på stan. Nu tror ni säkert att vi gick och gapflabbade men så var det verkligen inte och det lovar jag. Jag ser mig själv inte utifrån eller , självklart inte, genom någon annans ögon vilket gör det väldigt svårt att egentligen kunna avgöra om jag faktiskt är fjortis eller inte. men så jag känner, vilket jag tror är det vitkigaste, är det verkligen inte att jag är fjortis. och om folk vill tycka det, Go ahead, enjoy, för jag bryr mig faktiskt inte. Jag har ett väldigt roligt liv och bara för att inte vissa andra har det så tycker jag att man behöver kalla dom som har det för fjortisar >.<

Iallafall, jag köpte mina efterlängtade skor fast var dock tvungen att byta till en storlek mindre idag (strl. 37) och det kändes hemskt!
Vi hade ju vårat studiebesök på Make Up Store vilket gick bra.  Jag åkte hem med 13.04tåget och var hemma runt tre och då sov jag en bra stund och nu har jag precis kollat klart på filmen "Föräldrarfällan", haha så underbart, det var ett tag sen de...

Hade planerat en tidig kväll nu men smsade precis med Matilda  så det blir nog till att vandra upp till familjen Borgcrantz och vara lite social :) eller aah, om jag vågar gå i mörkret själv (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0