bästa madisonkvällen ever i think

Min gårdag var den absolut bästa på länge. Hade sjukt roligt hela dagen igenom!

Det började med att jag och Bertil tog bussen in till ängelholm, gick och kollade lite, han köpte ett par jeans och sedan mötte vi Sandra vid bussen 14.40. Åkte hem till mig där jag och Sandra började med att kolla efter kläder. Efter mycket om och men hittade vi något festlämpligt. ^^ Bertil var väl en aning uttråkad då kan jag tänka mig. Fredde och Flamur kom vid fyra/fem något tror jag. Mamma lagade tacos till hela högen och det var gottgott :) Såsmåningom började jag och Sandra fixa oss mer, rakade benen och sådant. Runt sju kom Vasquez, Anton och Eken och vid åtta kom Sarah, Frida, Anna och Isabell. väldigt trevligt. vi drog ut och flummade och sedan tog vi bussen till båstad halv tio.

vandrade till madison och jag fick en jädrans nysattack, nös säkert 12 ggr på raken, deeeet var jobbigt kan jag säga. helt olämpligt också för den deleen ^^  Sandra o jag levde livet inne på madan , shäääjkade ass o sådant vettu ;) väl hemma blev det en väldigt massa flummande, och granna foton^^ somnade väl runt halv fyra och vaknade redan halv elva för att Sandras mamma ringde :) men jaa det va tur eftersom att Sandra hade missat bussen annars.

igår var som sagt sjuuuuuuuuuuuuuukt roligt och jag tackar alla som var med och bidrog till de roliga :) <3



(Jag o Sandra, fixfix)


(Sandra o jag, fixfix)


(Jag o Sandra , fixfix)


(Jag o Sandra, granna efterskallar )


(Jag o bästaste vän i hela världen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0