Underbara Pia + lillebror

Min dag har varit brabra, iallafall i skolan. vi slutade redan halv elva efter att bara ha haft engelska. jag gjorde min PowerPoint redovisning (!) men var dock sjukligt nervös. min lilla söta lärare fick dock typ tårar i ögonen för att hon blev så stolt över att jag utförde hela redovisningen trots min nervositet, haha .
efter engelskan käkade vi i skolan, kocken överraskar-dagen ju , sedan gick jag lite på stan med de bästa, o tillslut tog jag tåget 13.04 hem, eller rättare sagt till ängelholm. bussen gick hem därifrån 14.05 och på bussen mötte jag även Josse, Sabina o Frida :)

väl hemma började då mitt helvete. fick världens hemskaste mensvärk och kunde inte röra mig o ville bara spy! och tyvärr var det bara jag o lillebror hemma och inga alvedon hade vi heller! men efter typ två fruktansvärda timmar cyklade min underbara lillebror upp till underbara Pia som gav honom ett helt iprenpaket som han genast cyklade hem med till mig . Dagens änglar verkligen! mår så sjukt mycke bättre nu!!!! <3

nu ska jag snart käka o sedan får vi se vad denna fredagkväll medbringar :)


you know you love me :*

Kommentarer
Postat av: Angie

usch, inte den bilden asså

2008-11-10 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0